28 Haziran 2012 Perşembe

Bu bebişin adını hatice koyduk..

10 yorum:

Banuca dedi ki...

Haticeeee... çok şekersiiiiin :)
Seni yapan ellere kurban :)

iclal dedi ki...

merabalar :) ben iclal.ellerinize sağlık çok güzel gözüküyor

aksungur46 dedi ki...

leyloşum çok güzel çok tatlı bir bebiş olmuş. bakıyorum uzmanlaştın,ellerine sağlık

Begonvilli Ev dedi ki...

Ne şirin bir kız bu böyle!
''Haticem saçlarını dalga dalga taratmış'' diye bir türkü vardı değil mi:))

begonya35 dedi ki...

Banucan çok teşekkür dur bakalım daha10 fırın ekmek yememiz lazım öpüyorum..

begonya35 dedi ki...

İcla hanım çok teşekkürederim..

begonya35 dedi ki...

Serpil canım nasılsın sağol elifin gayretiyle merak sardım bu konuda acayip arşiv yaptım..öpüyorum..

begonya35 dedi ki...

Begonvilliev akdaşım şimdi seni o türküyü söylerken hayal ediyorum.Yaptığımız her bebeğe isim koyduk.Aylin,emine, ayşe,hatice daha sırada ne var kalım..öptüm.

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

amanınnnn adaşım çok tatlıymışşşşş:))) ellerine sağlık canım.

edaca dedi ki...

ellerıen saglık arkadasım cok sırın olmus daha fazla amıgurumıler ormek ıstersen senı forumuza beklerım http://amigurumiforum.net/ uyelıgımız ucrtesızdır emın ol ordukce zevk alıp amıgurumıyı bıramayacaksın