15 Nisan 2013 Pazartesi

4.iZMİR Yemek Blogger Etkinliği/Komitemiz ve güzel arkadaşlarımdan birkaç yorum..


Dilek Bilginer Ihlamur www. ıhlamurcum. com 

Nigar Sargın www.lutenitsa.blogspot.com
 
Sibel Berkem    www. pembekekik.com

Suna Erden Gökkaya www.sunadan denemeler.com


 
Selam arkadaşlar sizleri neşeli cıvıl cıvıl orada görmek tüm yorgunluğumu aldı götürdü aldığımız olumlu güzel yorumlar çok sevindirdi iyiki sizlerle tanışmışım uzun zamandır görmediğim arkadaşlarımı görmek yeni arkadaşlarla tanışmak güzel sohbetler bana çok iyi geldi hepinize ayrı ayrı teşekkürederim...Gelecek toplantıda görüşmek dileği ile..
LEYLA GÜNER.
 
 

Egeden Tarifler Ellerinize sağlık her şey muhteşemdi, enerjiniz, güleryüzünüzle harika bir ev sahibi oldunuz



Canlarım herşey mukemmeldi.Çok guzel bir etkinlıkte yıne birlıkteydik.Ellerinize kollarınıza saglık.Hepinizi optum.

ÖZAY

 

 
Arkadaslar bulusma gercekten cok keyifli ve ozenle hazirlanmisti. Emegi gecen herkese cok tesekkur ederim. Sayenizde guzel ve keyifli bir gun  gecirdik...emeklerinize saglik.
Sevgiler

Emine
Pasta diyarı



Yine muhteşem güzel bir gün geçirdim! Komite üyesi arkadaşlarımıza ve emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkür ederim:)Yeni komiteyede başarılar diliyorum, sevgiler..

.www.lezzetdansi.blogspot.com

 

Arkadaşlar, çok güzel bir etkinlikti.Ellerinize, yüreğinize sağlık...Hepinize tek tek teşekkürler..Her defasında çıta biraz daha yükseliyor Hadi bakalım hayırlısı.
Sevgilerimle.Şeniz Akgunduz
    Çok güzel bir gündü emeği geçen katılan arkadaşlarıma teşekkür ederim....
    Bir sonra ki buluşmayı iple çekiyorum..

    herkese iyi geceler dilerim.....Yıldız Çalışkan
     
     
    Gönlü, emeği, kendileri güzel ekibe coook tesekkur ediyorum. Hersey süperdi. ... Katılan bütün arkadaşlarımı da sevgiyle kucaklıyorum.

    www.kelebekgunlugum.blogspot.com
    Selma urutkan


    Bu güzel günü düzenleyen komite üyelerine emekleri için teşekkür ederim. Çok güzel, keyifli, neşeli bir gün oldu. Yeni arkadaşlıklar kuruldu, keyifli sohbetler yapıldı...blog arkadaşları ile bir arada olmak büyük zevkti...sevgilerimle. www.gelinciksurubu.blogspot.com
     
     
    Emeği geçen herkese teşekkür ederim.Oldukça güzel vakit geçirdik.
     yanık tencere

     
     Aslı Değişici Ilk defa boyle bir etkinlige katildim. Cok sicak bir ortamdi. Emeginize saglik.
     

     
    Katılmaktan büyük keyif aldığım bir etkinlik oldu. Herkese emekleri için teşekkür ederim:))))
    saadet uslu
     
     
    TC Mübeccel Karayapıcı Karadavut Hepinize tek tek teşekkür ederim, muhteşem bir organizasyon olmuş, harika bir gün geçirdim, çok yoruldunuz canlarım, elinize yüreğinize sağlık.
     
     
     
    Selda Şahiner Çetintaş Emeği geçen herkese tek tek teşekkür ediyorum, herşey çok güzeldi. Aranızda olmaktan çok keyif aldım...Sevgilerimle,
     
     Herşey çok güzeldi. Başta tüm komite ekibine,Zeynep Güler Birdilimdaha, Pembe Kekik ,Nigar Sargın, Suna Erden Gökkaya, Dilek Bilginer Ihlamur, ve Leyla Güner
    ablama çok çok teşekkürler. Güler yüzlü, pozitif enerjileriyle gün boyu hep kıpır kıpırdılar.


    Kesinlikle çok güzel bir gün geçirdik birlikte. Emeklerinize sağlık. Herşey için çok teşekkür ediyorum. Hepinizi kocaman öpüyorum

    epey de yoruldular. Ve emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum. Sizleri özlemişim. Çok keyifli bir gün geçirdik birlikte. Serap ablacım evet benim de gözlerim hep seni aradıHarika bir organizasyon ve çok keyifli bir gündü. Komite ekibine ayrı ayrı verdikleri emekler için teşekkürlerimi iletiyorum. 


    Fatma DAMYAN


       
     Ipeksi Tatlar Bu organizasyonda yorulan, emegi gecen butun arkadaslarimiza ve sponsorlarimiza tesekkur ediyorum. Cok yorulmussunuz cok güzeldi
     

     

    Serap Anagül Pulat Ahhh ne güzeldir kimbilir, o kadar eminim ki .. Emeği geçen tüm cankuşlarıma -gelemesem de- "ellerinize sağlık" diyorum. Aklım bütün gün sizdeydi

     
    HEPSİ BİRBİRİNDEN ÖZEL OLAN KİŞİLER TARAFINDAN ÖZENLE HAZIRLANMIŞ BİR ORGANİZASYONUN İÇİNDE KONUK OLMAKTAN BÜYÜK MUTLULUK DUYDUM.
    http://artceke-pastadiyari.blogspot.com/


    Arkadaşlar,herşeyiyle mükemmel bir gün geçirttiniz ,gönlüden teşekkürler.
    Sevgilerimle
    Şeniz

    Herşey en ince ayrıntısına kadar düşünülmüştü, çok keyifli bir organizasyondu.
    İlk defa katılmanın heyecanıyla gelmiştim, haftaya güzel başlamak için enerji kaynağı oldu...
    Emeği geçen herkese ayrı ayrı teşekkürlerimi sunuyorum.
    Yeni komiteye de şimdiden başarılar diliyorum...
    Sevgiyle Kalın,

    Günlüğüm GÖKÇE



    14 nisan izmir yemek yazarları blog yemeğimiz harika idi .yeni arkadaşlarla tanışmaksa çook güzeldi ..emeği geçen bütün arkadaşlara gönülden teşekkür ediyorum ..yeniden buluşmak umuduyla sevgiler ..
     
     NİGAR SARGIN


    .Bu toplantıyı organize eden,organizasyon komitesinde ki; Suna Erden Gökkaya, Nigar Sargın, Leyla Güner, Sibel Berkem, Zeynep Güler, Dilek Bilginer Ihlamur arkadaşlarımıza bizlere güzel bir gün yaşatabilmek için harcadıkları emek ve tüm yorgunluklarına rağmen son dakikaya kadar gülen yüzleri için çok çok teşekkürler.
     
    nergismevsimi.
     
     
     
    Ben de emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum, çok güzel bir gün oldu,
    organizasyon süperdi, çok yoruldunuz canlarım, elinize yüreğinize sağlık.
    Hepinizi görmek çok güzeldi, çok özlemişim, her zaman ki gibi tadı damağımızda kaldı.
    Bir sonra ki buluşma da görüşmek dileğiyle...

    Mübeccel Karadavut
     

     

     
























     
        

















     

















     





















     


     

    __._,_.___

    1 yorum:

    pembe kekik dedi ki...

    Böyle güzel yorumlar alınca bizim de yorgunluğumuz da geçti. Sizin güzel ebrularınızın da fotoğrafı çekilmedi. Mor ve yeşilli olanından ben de istiyorum :)Ellerine sağlık Leyla'cım.